Veikko Huuska

Kaikki blogit puheenaiheesta Prisma-mainos

S-ryhmän mainospallo meni omaan maaliin

Mainonnan tekeminen on vaikeaa. Erityisen vaikeaa on tehdä mainontaa, jossa on huumoria. Sen on juuri saanut kokea S-ryhmä, joka teki uudella Prisma-mainoksellaan itselleen historiallisen julkisuusmokan.

Monen mieleen on syöpynyt SAK:n mainos eduskuntavaaleissa. SAK, jonka pitäisi olla ammattiliittojen keskusjärjestö, päätti ryhtyä järjestämään tulevien eduskuntavaalien tulosta mieleisekseen.

Tuumasta toimeen. Tekijäksi palkattiin, nykytyylin mukaan, mainostoimisto. Sen piti tehdä mainos, jolla työväenpuolue SDP vietäisiin tajunnanpysäyttävään vaalivoittoon.

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset

Julkaise syötteitä